Cum pot contacta reprezentanții companiei pentru a obține sfaturi sau ajutor la alegerea mobilierului?

Puteți contacta departamentul de vânzări al magazinului online: la telefon +373 79 057 770, scriindu-ne în chat-ul online de pe site sau prin e-mail. e-mail contact@tandem.md.

Ce materiale se folosesc la realizarea mobilierului?

Toată mobila este supusă certificării obligatorii. În producție sunt utilizate numai materiale ecologice și sigure.

Este posibil să alegeți o altă culoare/dimensiune a mobilierului?

Da, dacă produsul selectat este disponibil în diferite culori și mărimi, acest lucru este indicat în descrierea cardului produsului.

Cum să alegi un produs?

Puteți vedea întreaga gamă de mobilier pe site-ul nostru selectând categoria de produse care vă interesează. Pentru a căuta după parametrii necesari, utilizați sortarea, care se află deasupra cardurilor de produse. De asemenea, puteți utiliza bara de căutare din partea de sus a site-ului.

Nu mă pot conecta la contul meu personal

Pentru a intra in contul tau personal, trebuie sa introduci login-ul si parola legate de adresa ta de email, pe care le-ai specificat la inregistrarea pe site. Dacă aveți probleme, vă rugăm să contactați managerii noștri.

Cum anulez o comandă?

Puteți să vă anulați comanda în contul personal, indicând motivul anulării, sau să contactați managerul nostru la telefon +373 79 057 770, scriindu-ne în chatul online de pe site, sau prin e-mail contact@tandem.md.

Cum pot schimba adresa de livrare dacă am plasat deja o comandă?

Pentru a schimba adresa de livrare, vă rugăm să contactați managerul nostru telefonic la +373 79 057 770, scriindu-ne în chat-ul online de pe site sau prin e-mail. e-mail contact@tandem.md.

Este posibil să urmăriți comanda?

Puteți urmări starea comenzii dvs. în contul personal de pe site-ul nostru.

Am plasat o comandă pe site, dar nu m-au sunat înapoi

Poate că ați ratat apelul sau managerul nu a avut încă timp să vă proceseze comanda. Cu siguranță veți fi contactat în scurt timp pentru a vă confirma comanda.

Cum să plasezi o comandă în magazinul online?

Selectați mobila pe care doriți să o cumpărați, adăugați articolele selectate în coș. Accesați coșul de cumpărături și verificați lista de produse. Dacă totul este corect, faceți clic pe butonul „Plasați comanda”. Completați formularul de comandă, indicând informațiile dvs. de contact, adresa de livrare, modalitatea de plată și livrarea. Confirmați comanda urmând instrucțiunile de pe ecran. În continuare, în timpul zilei lucrătoare, managerul magazinului online vă va contacta pentru a confirma comanda. După aceasta, veți putea plăti folosind metoda selectată.

Tandem
str. Petricani, 15/1 Chișinău,
+373 79 057 770, contact@tandem.md